tirsdag 4. november 2008

Flyttesjau og spekattel


Jeg har begynt å pakke. Snart skal jeg flytte. Det er alltid like gøy, så jeg har utsatt det så lenge som mulig bare for å ha noe å glede meg til. Da er det litt stas at ens venner trer til og gir en støttende hånd eller pote, slik som Svinepels (nei navnet var ikke mitt forslag) gjør her. På sin egen måte. Svinepels er særdeles begeistret for plastposer og pappesker, så det er julaften med søtnemai på for henne nå. Det er kanskje ikke lettere å pakke når man hele tiden må løfte katta ut av esken/posen man pakker i, men det er ikke kjedeligere heller.

2 kommentarer:

Magnus sa...

Flott å se hvor elegant du sniker deg unna frasen "katta i sekken".

Brent Bernt sa...

Det var faktisk agnet mitt; jeg regnet med det måtte være noen i klassen som ikke klarte å holde den kommentaren inne etter å ha sett bildet. Til ditt forsvar var du ikke blant de hovedmistenkte.